utorok 17. januára 2012

Home alone - cat and me ;)

I am spending monday morning in my boyfriends' house and I am feeling like a prisoner here because Tomas was a little bit sleepy when he was leaving, so he locked the door and left me here without keys... :D Fortunately I have the best company! His cat - Emanuel is real sweetheart as he is purring near my feet... Great occasion to take some pictures with him... Better then studying, isn't it? ;))

Dnešné pondelkové ráno trávim u môjho priateľa doma a cítim sa trochu ako väzeň, pretože keď rozospatý odchádzal, zamkol ma tu a zabudol mi nechať kľúče... :D Našťastie mám skvelú spoločnosť! Jeho kocúrik - Emanuel je naozajstné zlatíčko keď mi tu pradie pri nohách... Skvelá príležitosť nafotiť s ním nejaké fotky... Vždy lepšie ako študovanie, nie? ;))
 My vaio... smal and slow... very slowly! With the sticker "love the bladers"... :D because I do ;)*
 Socks from Turkey :)



 I love u my honey <3



 Eman smiiiiileee!! :)

2 komentáre:

  1. I like your style, I like you photos, I like your headphones and I LOVE EMAN! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uuuu jeeee ja mam prvy koment! :)) a este k tomu od vysosti! :D

    OdpovedaťOdstrániť