piatok 6. januára 2012

Let's get it started!

Hello everyone!
You know that feeling when something new has just started... All the excitement around when, for example, New year is here, new school, new job or in my case new blog... ;) That is the way I feel now. I don't have any experience with writing and also I still don't have any idea what this blog is going to be about but I will try to do my best! For the first post I have chosen some pics from my notebook, which I personally like and they inspire me... Hope u like them...
And when is the right time to start something new? Hmm... At the moment I am supposed to learn for my exams... So prefect timing! ;) Moreover, 2012 has just started, with new beginnings and new hopes... And if there is something you have always wanted to do, there couldn't be a better occasion because some people assume this year is the last one (but I don't;))...
So here I am in my Pink Pumpkin blog and I am very interesting what this year will bring to all of us!
Hugs & kisses ;))*


Ahojte všetci!
Poznáte ten pocit, keď niečo nové začína... Všetko to vzrušenie, ktoré prichádza napríklad s Novým rokom, novou školou, novou prácou alebo v tomto prípade, s novým blogom... Teraz sa tak cítim ja. Nemám žiadne špeciálne skúsenosti s písaním a ešte stále nemám žiadnu predstavu o čom vlastne tento blog bude, ale budem sa snažiť robiť ho čo najlepšie! Pre svoj prvý post som si vybrala niektoré obrázky z môjho notebooku, ktoré sa mi páčia a inšpirujú ma... Dúfam, že sa budú páčiť aj Vám...
A kedy je ten správny čas začať s niečím novým? Ja by som sa teraz mala učiť na skúšky, takže mám perfektné načasovanie! ;D Navyše, máme tu ďalší rok, 2012, s novými začiatkami a nádejami... A ak existuje niečo, po čom ste vždy túžili, teraz je ten správny čas, pretože niektorí ľudia sa domnievajú, že tento rok bude naším posledným (ja ale nie;))...
Takže, tu som, v mojom blogu Ružovej tekvice a som veľmi zvedavá, čo nám všetkým nový rok prinesie!
Hugs & kisses ;))*



 I have always loved the idea of world that never existed and where everything is possible... Alice in Wonderland, Peter Pan in Neverland or Harry Potter in Hogwards... :)

Vždy som milovala predstavu sveta, ktorý neexistuje a kde je všetko možné... Alica v Krajine zázrakov, Peter Pan v Zemi Nezemi alebo Harry Potter v Rokforte... :)
 There are no better shoes than converse!
Nie sú lepšie topánky ako conversy!

 As I said... I love them! My NiCOOLka & me ;))
Ako som povedala... Milujem ich! NiCOOLka a ja ;))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára