sobota 10. marca 2012

Shopping pleasure - Marni at H&M


This week, on Saturday I attended VIP presale Marni for H&M, which I won with Eva magazine. As I found out, it was not really "VIP" because almost everybody could win. There were so many people that we had to wait in queue for fitting rooms almost 30 minutes! But it was worth it! All collection was stunning, I tried lots of things and chose silk sweater and necklace with big white flowers which you can see in the ad by Sofia Coppola. I bought some other stuff as well, not everything from Marni collection... ;) I finally have bikerboots, yay! :D
Have a great weekend!

Tento týždeň v stredu som bola na VIP predpredaji kolekcie Marni for H&M, ktorý som vyhrala s magazínom Eva. Ako som zistila, nebolo to až také skutočné "VIP" pretože vyhral v podstate každý. Bolo tam tak veľa ľudí, že v rade na skúšobné kabínky sme čakali asi 30 minút! Ale stálo to za to! Kolekcia bola skvostná, vyskúšala som si veľa vecí a nakoniec som si vybrala hodvábny svetrík a náhrdelník s veľkými bielymi kvetmi, ktorý môžete vidieť v reklame od Sofie Coppoly. Samozrejme, kúpila som si aj iné veci, nie len z kolekcie Marni... ;) Konečne mám bikerboots, jupí! :D
Dúfam, že budete mať skvelý víkend!


Lots of people everywhere and DJ


I was little bit dissapointed that Marni collection was located only in one small corner. With a lot of crazy people there I sometimes cannot move.

Bola som trochu sklamaná, že Marni kolekcia bola umiestnená len v jednom malom rohu. S toľkými ľuďmi naokolo som sa tam niekedy nemohla pohnúť.

Red carpet


Thank you Eva :)


My catch! :) The green scarf was a gift. And I am looking forward to wear these pink jeans with ballerina shoes...

Môj úlovok! :) Zelenú šatku som dostala ako darček. A veľmi sa teším ako budem nosiť ružové džínsy k balerínkam...

Invitation was green so I was wearing green either. :)
Pozvánka bola zelená, tak som si tiež obliekla zelenú. :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára