sobota 25. februára 2012

2 school looks



First school week is over. It was not as terrible as I expected! :) Weather was warm enough to take few pictures without a coat. I was wearing mostly jeans... The first part was taken near the river Nitra, which is just next to our school, the second part is from our estetic yard behind our rent house... :) The green bag is new, I have always wanted the one like that - it looks like postman briefcase. I also have some great news! Yesterday, when I was getting my hair cut (new post with new hair soon!) I got a message that I won two VIP tickets at Marni for H&M with Eva magazine in Aupark Shopping centre. I am sooo happy! :) Until now, I have only won a bottle of vodka when I was with my two best friend on vacation in Cyprus. I am really looking forward to it!

Takže prvý školský týždeň je za mnou. Nebol až taký hrozný ako som očakávala! :) Počasie bolo veľmi pekné na to, že je február, tak som mohla fotiť aj bez kabáta. Väčšinou som nosila džínsy... Prvá časť fotiek je pri rieke Nitra, ktorá preteká hneď pri našej škole, druhá časť je z nášho estetického dvorčeka za domom, ktorý máme prenajatý... :) Kúpila som si novú zelenú tašku, vždy som túžila po takej, ktorá by vyzerala ako poštárska aktovka. :) A mám tiež nejaké super novinky! Včera, keď som sa bola dať ostrihať (nový post s krátkymi vlasmi čoskoro!), dostala som správu, že som vyhrala dve VIP vstupenky na predpredaj Marni pre H&M s magazínom Eva v Auparku. Som taká šťastná! :) Doteraz som nikdy nič nevyhrala, len fľašu vodky, keď som bola s kamoškami v na dovolenke na Cypre. Naozaj sa na túto udalosť teším! :)




<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3380413/pink-pumpkin?claim=urj9wjzqkfh">Follow my blog with Bloglovin</a>

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára