pondelok 20. februára 2012

Post about my hair :)

I decided to change my look so I ordered to a hairdresser on Friday. And yesterday I arranged a "little cutting party" for my friends who wanted to make me a haircut according to their own. So here are some last pictures of me like long-haired... :)

Rozhodla som sa zmeniť image tak som sa objednala ku kaderníkovi, no včera som ešte zorganizovala "malú strihaciu párty" pre kamošky, ktoré mi chceli urobiť účes podľa ich predstáv. Takže tu sú posledné fotky mňa ako dlhovlasej... :)

Little fish on my neck! :)
Malá rybka na mojom krku! :)


Kitten is hunting... :D
Mačiatko loví... :)

The longest I have ever had!
Najdlhšie aké som kedy mala!


 Bad teacher?




Bow
Mašlička


 
My personal team of hairdressers! Feelin like a star! :D
Môj osobný tím kaderníčok! Cítila som sa ako star! :)

Mustache!

My hair are not on my head anymore!
Moje vlasy už viac nie sú na mojej hlave! :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára