nedeľa 26. februára 2012

Changes are spice of life! :)


So here I am with my new short haircut! I did not want it so short and I really missed my hair for the first minutes (maybe even hours), but now I feel so free... :D And I am looking forward to all hairstyle variations I am going to have as they will grow.
What's make me happy these days is weather! When I am going out in the evening I do not have to be afraid of cold when I am wearing shorts. Hope that it will stay like this, I do not want snow anymore! ;)
By the way, how was your weekend? I stayed in Nitra with Tomas and we made some pictures in the woods, so new post tomorow!

Takže tu ma máte s novým krátkym účesom! Nechcela som to až také krátke a moje vlásky mi prvé minúty (možno dokonca aj hodiny) naozaj chýbali, no teraz sa cítim byť taká voľná... :D A teším sa na všetky vlasové variácie, ktoré môžem vyskúšať keď mi postupne budú rásť.
Čo ma robí veľmi šťasnou tieto dni je počasie! Keď idem večer von, nemusím sa báť že mi bude zima keď si oblečiem šortky. Dúfam, že také už zostane, nemám viac náladu na sneh... ;)
Len tak mimochodom, aký ste mali víkend? Ja som zostala v Nitre s Tomášom a nafotili sme pár fotiek v lesoch pod Zoborom, takže zajtra bude nový post!







I love this small handbag my mum bought me in Izrael! It has not any space inside but it is hand-made, fancy-work with small mirrors. I have always wanted one like this since I was a little girl... ;)

Milujem túto kabelôčku, ktorú mi mama kúpila v Izraeli! Nemá síce vnútri takmer žiadny priestor, no je ročne robená, vyšívaná malými zrkadielkami. Už ako malé dievčatko som po takej túžila... ;)

3 komentáre: