štvrtok 2. februára 2012

Time for neon skirt!

It is february, -10°C outside... So freezing! But sometimes my clothes are stronger then me and this skirt, which is mostly summer, was calling to me to put it on... So I did! :D (I don't wanna argue with my wardrobe;)).
Tomorrow I am leaving to a snowboard trip with my friends, really looking forward to it, but I hope I will find some time to take pictures! Have a nice weekend... :)

Konečne február, -10°C vonku a strašnáá kosa! Lenže niekedy ma moje oblečenie premôže a táto sukňa, i keď je skôr letná ako zimná, na mňa doslova volala, aby som si ju obliekla... Tak som to urobila! :D (nechcem sa hádať so svojím šatníkom ;)).
Zajtra odchádzam na snowboardový tripik s priateľmi, veľmi sa teším. Snáď si nájdem čas aj na nejaké fotky... ;) Dúfam, že budete mať pekný víkend!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára