nedeľa 22. apríla 2012

Old timers museum


After Friday spent on automobile show with the newest models, we decided to spend our Saturday more classy, so we visited traffic museum in Bratislava, full of old timers (cars and also trains). :) It is situated in old building of the main railway station and I was pleasantly surprised how awsome it looks inside! The old building looks much better then the "new" one...  A part of exhibition extend to outside, where are mainly trains and old trucks; inside, there you can see some films and except of veterans, there are also bicycles, motor-bikes, old luggage and so on.
Weather was nice, so I was wearing my old skirt, which looks like part of a school uniform, matched with black & white sweater with bows and red flats (I feel like Dorothy from the story Wizard of Oz, when I put them on;)). The accesorise is "stolen" from my moms' jewellery box... :))
And how was your weekend?

Po piatku strávenom na autosalóne, plnom najnovších modelov áut, sme sa rozhodli stráviť sobotu viac "klasicky", tak sme sa navštívili Dopravné múzeum v Bratislave, ktoré je naopak plné veteránov (vlakov aj áut). :) Nachádza sa v starej budove hlavnej železničnej stanice a bola som naozaj veľmi príjemne prekvapená, aká úžasná je vo vnútri! Podľa mňa, táto staršia budova teda vyzerá oveľa lepšie ako "nová"... Časť exhibície sa tiahla až von, kde boli hlavne vlaky a staré nákladiaky; vnútri si návštevníci mohli pozrieť filmy alebo okrem áut obdivovať aj staré bicykle, motorky, batožitu atď...
Počasie bolo pekné, tak som vytiahla svoju starú sukňu, ktorá vyzerá ako časť školskej uniformy a skombinovala som ju s čierno-bielym svetrom s mašľami; obuté som mala červené balerínky (keď ich mám na sebe, cítim sa ako Dorotka z Čarodejníka z krajiny Oz;)). Bižutku som "ukradla" mamine zo šuplíka... :))
A aký ste mali vy víkend?













These are new futuristic car models made by young slovak disigners.
Toto sú nové futuristické modely áut vyrobene mladými slovenskými dizajnérmi.

Studying railway history in Slovakia.
Študujem históriu železníc na Slovansku. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára